Hezký den Vám přejeme. Pokud si nevyberete z nabídky domluvte si schůzku ve STUDIU CH DESIGN a přijeďte za námi do Slavkova u Brna. Rádi Vás obsloužíme a předvedeme kompletní nabídku látek, záclon a stínící techniky.

Poštovné a platby

EXPEDIČNÍ A DODACÍ LHŮTA

S ohledem na vybraný způsob dopravy a platby expedujeme Vaši objednávku u produktů skladem co nejdříve.

Zboží na zakázku odesíláme dle sjednaného termínu na základě nového potvrzení objednávky.

Dodací lhůta je v pracovních dnech mimo státních svátků a soboty a neděle. Objednávky zaslané o víkendech či svátcích zpracujeme od prvního následujícího pracovního dne.

Objednávky vytvořené v pracovní den do 12 hodiny a obsahující všechny položky sklademjsou obvykle předávány přepravci následující pracovní den. V závislosti na regionu a vytížení přepravní společnosti se termín doručení pohybuje v rozmezí 1-2 dny. V období před Vánoci jsou přepravci vytíženější a tak je nutné počítat s delším termínem doručení 2-3 dny.

 

ZPŮSOB DORUČENÍ A PLATBY 

1. OSOBNÍ ODBĚR – VÝDEJNÍ MÍSTO Slavkov u Brna, Palackého náměstí 89 - Panský dům

Zakoupené zboží je možné si vyzvednout osobně NA PRODEJNĚ, po předchozí telefonické domluvě v pracovní dny dle aktuální otvírací doby.

Telefonicky vás kontaktujeme a domluvíme termín a čas odběru. Bez předchozí telefonické dohody není možné odběr uskutečnit.

Možnost platby při osobním odběru:

  • v hotovosti - zdarma
  • kartou - platební terminál-  je možné platit platebními kartami Visa, MasterCard, Maestro
  • převodem- zdarma, kdy uhradíte na základě zálohové faktury zboží předem, toto zboží vám je vydáno až po připsání částky na náš účet.

 

2. DOPRAVA

 Při objednání zboží v hodnotě 2.999,- poštovné a balné ZDARMA (při doručení v rámci ČR) s vybraným dopravcem

ČESKÁ POŠTA:       

V případě, že si zvolíte způsob dopravy ČESKÁ POŠTA je možnost volby balík do ruky nebo na poštu. Spolehlivé doručení zásilky obvykle do druhého pracovního dne od podání. V případě nezastižení na uvedené adrese je zásilka uložena na místní poště Vašeho bydliště po dobu 7 pracovních dní.  

OBÁLKA DO RUKY:

- dopravné  70,-Kč cena včetně DPH/ nelze platit DOBÍRKOU, velikost balíčku A 4 x výška 4 cm, hodnota zboží do 350,- Kč a nelze garantovat dodání do druhého dne.

BALÍK DO RUKY:

- dopravné 110,- Kč + DOBÍRKA  40,-Kč  cena  včetně DPH,  do HODNOTY ZBOŽÍ 500 Kč   

- dopravné 135,- Kč + DOBÍRKA  40,-Kč  cena  včetně DPH,  od HODNOTY ZBOŽÍ 500 Kč   

BALÍK NA POŠTU :

- dopravné 110,- Kč + DOBÍRKA  40,-Kč  cena  včetně DPH,  do HODNOTY ZBOŽÍ 500 Kč   

- dopravné 135,- Kč + DOBÍRKA  40,-Kč  cena  včetně DPH,  od HODNOTY ZBOŽÍ 500 Kč   

ZÁSILKOVNA

PLATBA - PŘEDEM -  75,- Kč cena včetně DPH

PŘI PLATBĚ  DOBÍRKOU  + doběrečné  15,-Kč cena včetně DPH

Maximální hmotnost balíčku je 5 kg. Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky je 120 cm (tomu odpovídá například zásilka s rozměry 50 × 40 × 30 cm), přičemž maximální rozměr jedné strany zásilky je 70 cm. Pokud bude váha nebo rozměr zásilky převyšovat  možnosti Zásilkovny, zavoláme Vám a domluvíme se s Vámi na jiném způsobu dopravy. 

Sledujte pohyb své objednávky na  https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

 

3. ZPŮSOB PLATBY

  • BANKOVNÍM PŘEVODEM - bankovní spojení Fio banka, a.s. číslo účtu: 2501502665/2010

Variabilní symbol je číslo objednávky. Převod může trvat 1-3 dny, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží. Zboží rezervujeme 5 dnů, pokud do této doby platbu neobdržíme, objednávku zrušíme.

  • DOBÍRKOU - platba dopravci při doručení zboží = dopravné  je navýšeno o poplatek za dobírku
  • PLATEBNÍ KARTOU - osobní odběr ve studiu CH DESIGN, je možné platit platebními kartami Visa, MasterCard, Maestro

 

4. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD DOPRAVCE

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. 

Pokud příjemce zjistí zjevné vady (například poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. 

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:

Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

V případě dopravy Českou poštou - kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

 

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek.

               

Ceny  jsou uvedeny s DPH včetně balného.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Přejeme příjemné nakupování, tým CH DESIGN!